Laatste familie dag

24 augustus 2016 - Union City, California, Verenigde Staten

Vandaag huisbezoeken gedaan bij Stephen, tante Iris en tante Stella. Maar we begonnen met een Amerikaans ontbijt van dim sum en donuts met Rachel en Matthew. We komen wat dikker terug dan we weggingen dat is duidelijk.
Leuk om te zien waar en hoe iedereen woont. De huizen prijzen rijzen hier de pan uit in de omgeving van Silicon Valley.
Na alle huisbezoeken en nog wat last minute shopping bij Target hebben we de avond afgesloten met heerlijke sushi bij Michelle thuis. Het was een gezellige afsluiting.
Koffers zijn gepakt. Morgenochtend 7 uur vertrekken we naar San Francisco voor een dagtrip Alcatraz en Angel Island. Om 16 uur auto inleveren op het vliegveld en om 19 uur vliegen we naar huis!

1. Ma:
    24 augustus 2016
    Ontzettend gezellige familie daar en wat een bijzonder leuke vakantie hebben jullie gehad. Een heel goede vliegreis terug en jullie treffen het, hier in Nederland hebben we een hitte golf!
    Kus voor jullie en de groeten voor de familie daar. Ma.
  2. Saskia:
    24 augustus 2016
    Goede reis en welkom terug morgen in 30 graden :)!