Langs de kust deel 2

19 augustus 2016 - Watsonville, California, Verenigde Staten

Vandaag na uitslapen van de kids een een ppar baantjes zwemmen deel 2 van highway 1: de kustroute. De mooie kustroute vandaag, tussen Morrobay en Monterey werd gedomineerd door troebele luchten. Er was rook door brand en was helaas ook veel zeemist.
Onderweg een kudde zeeolifanten bezocht. Wat een aparte logge beesten zijn dat.
De natuurgebieden onderweg rond big sur waren afgesloten ivm brand. We zijn doorgereden tot Carmel by the sea, waar Clint Eastwood burgemeester is geweest. Mooi stadje. Daarna door naar Monterey voor een bezoek aan en een hapje op Fishermans wharf. Overal kon je chouwder proeven, lekker.
Het einde van ons rondje is morgen. Morgen verblijven we weer bij Michelle. We zijn wel een beetje moe en zat van het gereis maar hebben veel gezien.

1. Ma:
    19 augustus 2016
    Ik begrijp dat jullie moe worden van dat reizen en al die indrukken van dat land maar dat is natuurlijk de moeite waard. Leuk dat jullie nu weer naar familie gaan, groeten uit Oostzaan van mij,Kiki en Rick.